fredag 31 oktober 2008

Snö på g?

I Sala ska det visst snöa, det gör det inte här, än så länge ska jag väl lägga till...

Hua, vad jag har varit dålig på att uppdatera. det e inte så jag kortmakeriet har legat på lågfart, har nog bara inte orkat ladda upp bilder på dem än...
men det får det bli ändring på, inte just idag kanske =)
I kväll bär det iväg till bästaste Annelie på tjejmiddag, ooo, vad skojjigt det ska bli =)

Ja, det får räcka för den här dagen =)
Ha en jätte trevlig helg!!!

1 kommentar:

Cicci sa...

Hoppas att ni får det trevligt.
Väntar med spänning på ad som komma skall på din blogg.
Kramiz