I Sala ska det visst snöa, det gör det inte här, än så länge ska jag väl lägga till...
Hua, vad jag har varit dålig på att uppdatera. det e inte så jag kortmakeriet har legat på lågfart, har nog bara inte orkat ladda upp bilder på dem än...
men det får det bli ändring på, inte just idag kanske =)
I kväll bär det iväg till bästaste Annelie på tjejmiddag, ooo, vad skojjigt det ska bli =)
Ja, det får räcka för den här dagen =)
Ha en jätte trevlig helg!!!
1 kommentar:
Hoppas att ni får det trevligt.
Väntar med spänning på ad som komma skall på din blogg.
Kramiz
Skicka en kommentar