Så många fina kort. De har liksom samma tema.Jag gillar det!Kramiz
Måånga underbara kort. Liftvarning på de översta korten. De layoterna kan komma väldigt bra till pass nu när jag bara ska använda mina spillbitar ett tag. Vi ses om 1 vecka. Då får du fortsätta med julkortsverkstaden.Kram
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Så många fina kort. De har liksom samma tema.
Jag gillar det!
Kramiz
Måånga underbara kort. Liftvarning på de översta korten. De layoterna kan komma väldigt bra till pass nu när jag bara ska använda mina spillbitar ett tag. Vi ses om 1 vecka. Då får du fortsätta med julkortsverkstaden.
Kram
Skicka en kommentar