fredag 3 oktober 2008

Nu e det jul igen =)

Igår kväll satt jag och skapa och skapa =) Man hinner mycket på en kväll.











till sist en katt bland hermelinerna, ett inflyttningskort...

2 kommentarer:

Cicci sa...

Så många fina kort. De har liksom samma tema.
Jag gillar det!
Kramiz

~:Johanna:~ sa...

Måånga underbara kort. Liftvarning på de översta korten. De layoterna kan komma väldigt bra till pass nu när jag bara ska använda mina spillbitar ett tag. Vi ses om 1 vecka. Då får du fortsätta med julkortsverkstaden.

Kram