Men så fastnade man som vanligt vid pysselbordet istället. Fick lov och dra mig själv där i från senare under eftermiddagen för att ta tag i städningen. Så nu sitter jag här, lägenheten är städad och jag har även fått lite gjort i pysselväg. Känner mig fortfarande stressad av att hinna med allt. Kort ska göras till marknaden den 19:e, julklappar ska påbörjas. Skulle behöva jobba halv tid istället för att hinna med allt.
Detta e vad jag har skapat idag. Johanna gör så fina sparbössor och jag har blivit så inspirerad att jag tog och gjorde två bössor. Grunden är en tom färgburk 1liter samt en ½ liter. Blev riktigt nöjd.
Det var allt för den här gången. I morrn bär det iväg till los Stockholmos för att gå på Hus och hem mässan (eller vad den heter) tillsammans med en arbets kamrat och chefen. Ska bli riktigt skoj!!!
Ha en bra fortsättning på kvällen, samt en toppen dag i morgon!
1 kommentar:
Så fina bössor.
Gör du en skåra i locket eller öppnar man det och stoppar i pengar?
Kramiz
Skicka en kommentar