Här kommer lite smått och gott.
Det första två är kort till tvillingar som fyller 75, min pojkvänns morfar och hans bror.
Ett kort besällt av min systers arbetskamrat
Kort beställt av syster
Titta jag kan göra kort utan stämplar också, helt otroligt *skrattar*
Det här kortet blev jag riktigt nöjd med, så enkelt kort med det blev riktigt fint om jag får säga det själv
Det var allt för denna gång. Nu ska jag sätta mig vid pysselbordet igen och hinna med nått kort innan man drar iväg till jobbet.
Hej då!!
1 kommentar:
Men oj vad många kort. Du är så produktiv.
Skönt med lite hjälp att marknadsföra vad man pysslar med.
Jag har fastnat med att placera motivet nederst på kortet. Ska nog tuffa till mig och våga, som du, sätta motivet högt.
Kramiz
Skicka en kommentar