torsdag 16 oktober 2008

Torsdag, och massvis med saker på g =)

Ja, nu närmar det sig den 19:e okotboer då jag ska stå på marknad. Tycker inte att jag inte riktigt har hunnit med det jag vill ha hunnit med men det får gå ändå.

Här kommer lite smått och gott.

Det första två är kort till tvillingar som fyller 75, min pojkvänns morfar och hans bror.




Ett kort besällt av min systers arbetskamrat


Kort beställt av syster


Titta jag kan göra kort utan stämplar också, helt otroligt *skrattar*









Det här kortet blev jag riktigt nöjd med, så enkelt kort med det blev riktigt fint om jag får säga det själv






Det var allt för denna gång. Nu ska jag sätta mig vid pysselbordet igen och hinna med nått kort innan man drar iväg till jobbet.
Hej då!!

1 kommentar:

Cicci sa...

Men oj vad många kort. Du är så produktiv.
Skönt med lite hjälp att marknadsföra vad man pysslar med.
Jag har fastnat med att placera motivet nederst på kortet. Ska nog tuffa till mig och våga, som du, sätta motivet högt.
Kramiz