tisdag 23 september 2008

Ännu mera kort med hÄnglarna

Japp, kameran la ju av igår när jag skulle ladda upp mina alster, så här kommer de som inte laddades upp igår.

Först ett höstigt kort...


Och sen ett TILL rosa kort ( e inne i en rosa period känns det som, det rosa rutiga pappret e överallt)Citatet hittade jag på en magnet på min svärmors frys. Man får hålla ögonen öppna =)



Ja, mer än så blev det inte. Nu ska jag stoppa i mig lite frukort och sen dra vidare till tandläkaren, hua! Jag ska laga ett hål, roligare saker finns juh =(
Bye bye!!!

3 kommentarer:

Cicci sa...

Sagoligt fina kort. Jag gillar verkligen stilen på de.

Anonym sa...

Underbara kort =D
Angående stämpeln så är det en flower fariy men det är inte min stämpel utan en väns. Hon köpte den på poppes stämplar =)

kram
Malin

Anonym sa...

Ursnygga kort som alltid!

Ledsen att mitt lockmeddelande nått ända fram till dig förrän nu.

Hoppas vi ses snart!

Kram