Först ett höstigt kort...
Och sen ett TILL rosa kort ( e inne i en rosa period känns det som, det rosa rutiga pappret e överallt)Citatet hittade jag på en magnet på min svärmors frys. Man får hålla ögonen öppna =)
Ja, mer än så blev det inte. Nu ska jag stoppa i mig lite frukort och sen dra vidare till tandläkaren, hua! Jag ska laga ett hål, roligare saker finns juh =(
Bye bye!!!
3 kommentarer:
Sagoligt fina kort. Jag gillar verkligen stilen på de.
Underbara kort =D
Angående stämpeln så är det en flower fariy men det är inte min stämpel utan en väns. Hon köpte den på poppes stämplar =)
kram
Malin
Ursnygga kort som alltid!
Ledsen att mitt lockmeddelande nått ända fram till dig förrän nu.
Hoppas vi ses snart!
Kram
Skicka en kommentar