oj, vad du hinner med. och fint blir det också ;o)
själv är jag just nu fast i skol-träsket med bara en massa pluggande hela dagarna... och visst, missförstå mig inte, jag tycker det är kul i skolan, men det är inte så kul att behöva spendera även hela sina eftermiddagar/kvällar med böckerna...
4 kommentarer:
Wow, så många fina kort. Gillar att hörnen är rundade.
Ko stämpeln är ju bara för skön. =0)
Kramiz
Här gäller det att hänga med i kortverkstaden. Massor med fint som alltid. Hur ser det ut i din kalender den 11 oktober på em/kvällen?
Ha det bra
oj, vad du hinner med. och fint blir det också ;o)
själv är jag just nu fast i skol-träsket med bara en massa pluggande hela dagarna... och visst, missförstå mig inte, jag tycker det är kul i skolan, men det är inte så kul att behöva spendera även hela sina eftermiddagar/kvällar med böckerna...
Snygga kort vännen. Har inte fått ditt mail. Jag kan lämna in den till din mamma, så gör vi upp pengar sen.
//Y
Skicka en kommentar