Sen efter lite klippande och klistrande blev detta resultatet!
Två väldigt rosa kort, (tjejjigt värre) samt ett höstkort.
Märks det att jag gillar det rosa rutiga pappret? *fniss*
Och precis här där det sista kortet skulle laddas över så dog batteriet på min kamera, typiskt!
Får ladda över den någon annan gång.
Bye bye!
3 kommentarer:
Å de är jättefina. Gillar tjejen på cykeln.
Så fina kort. Jag gillar hur du satt knapparna på det översta och är det en STOR brad på det understa?
Kramiz
Jättefina. förstår inte hur Marie lyckas rita så fina stämplar varje gång. Men tur är det iaf, så vi får nya saker att pyssal med ;o)
Kram
Skicka en kommentar