måndag 22 september 2008

Kort med nya hÄnglarna

De nya hänglarna damp ner i min brevlåda i torsdags. Överlycklig och full av inspration satte man sig och började montera och skära ut stämplarna på en gång =)
Sen efter lite klippande och klistrande blev detta resultatet!
Två väldigt rosa kort, (tjejjigt värre) samt ett höstkort.




Märks det att jag gillar det rosa rutiga pappret? *fniss*

Och precis här där det sista kortet skulle laddas över så dog batteriet på min kamera, typiskt!
Får ladda över den någon annan gång.
Bye bye!

3 kommentarer:

~:Johanna:~ sa...

Å de är jättefina. Gillar tjejen på cykeln.

Cicci sa...

Så fina kort. Jag gillar hur du satt knapparna på det översta och är det en STOR brad på det understa?
Kramiz

Anonym sa...

Jättefina. förstår inte hur Marie lyckas rita så fina stämplar varje gång. Men tur är det iaf, så vi får nya saker att pyssal med ;o)

Kram