måndag 15 september 2008

Lite smått och gott

Förra veckan va man sjuk några dagar, så man satt och fixade lite kort när magen inte gjorde allt för ont...lite smått och gott blev det som sagt.
Nu har man äntligen internet hemma så förhoppningsvis blir det inte lika mycket bilder på en gång som tidigare, dock inte denna gång =)

Första kortet ut är ett välkommen till världen kort till min chefs lilla flicka Victoria.


Mitt gudbarn Felicia fyllde 2.(ballongerna har jag klippt ut själv, ingen cuttlebug här inte *fniss*, tog hjälp av en mall från fiskars som jag senare färglade med Promarker)


Min kära svärmor fyllde också år (många födelsedagar blir det)


Dopkorten går åt som smör i solsken så det blev lite sådana också.(visar bara en av dessa, det ser ungefär likadana ut ändå.


Sen ett Inflyttningskort också, fick låna stämpeln av Ylwa. Tack så mycket för det! =)


Beställde stämplar från Magnolia för inte så länge sedan, helt underbara julstämplar. Älskar Tilda Bakar!!






Det var allt för denna gång!
BYE BYE!

3 kommentarer:

Ylwa sa...

Härliga kort vännen!! Huset kommer från Katscrap. Du kan få köpa min om du vill. Mailen finns på min blogg.
*kram*
//Y

Anonym sa...

Oj, här har skapats! ;o)

Tråkigt att vara sjuk, men kul att du ändå orkade med att pyssla.
Gillar din idé med ballongerna. Jättesnygga. Och jätteimpad av att du inte använde "grodan"...

Hoppas du haft en bra helg.

Kram

~:Johanna:~ sa...

Wow. vad många kort. Superfina. Sparbössorna kommer att börja till verkas så fort jag få lite tid över till pyssel. De är i stort sett redan klara i tanken.

Kram