Igår var det som känt Valborgsmössoafton. Min stora syster fyller år den dagen =)
Kom på att jag inte gjort ett kort (tiden bara flyger iväg numera) så jag fick gå upp tidigt på morgonen och skapa.
Jag e otroligt nöjd med resultatet. Blev en lite annorlunda vikning.

4 kommentarer:
Så otroligt sött!
Hm, den vikningen var ny för mig. Måste testas.
Ha en skön helg!
Kramiz
underbart kort vännen
hoppas du mår bra
*kram*
Superfint!
Gillar staketet och vikningen är en klar favorit :o)
Hoppas helgen varit bra
Kram
Men vilken fräck vikning! Den har jag aldrig sett förut. Och kortet är superläckert med alla detaljerna.
Kramar!
Skicka en kommentar