fredag 1 maj 2009

Valborg och min systers födelsedag...

Igår var det som känt Valborgsmössoafton. Min stora syster fyller år den dagen =)
Kom på att jag inte gjort ett kort (tiden bara flyger iväg numera) så jag fick gå upp tidigt på morgonen och skapa.
Jag e otroligt nöjd med resultatet. Blev en lite annorlunda vikning.



(Klicka på bilderna för att få se dem större)


(Detaljbild)

Nu ska jag åter till kortmakeriet =), man e inne i ett "flow" nu, hoppas att det håller i sig! =)
Trevlig 1:a Maj på er alla!!!!

4 kommentarer:

Cicci sa...

Så otroligt sött!
Hm, den vikningen var ny för mig. Måste testas.
Ha en skön helg!
Kramiz

Tessan sa...

underbart kort vännen
hoppas du mår bra
*kram*

Anette sa...

Superfint!
Gillar staketet och vikningen är en klar favorit :o)

Hoppas helgen varit bra

Kram

TinaStina sa...

Men vilken fräck vikning! Den har jag aldrig sett förut. Och kortet är superläckert med alla detaljerna.

Kramar!