Denna gång tänkte jag visa upp ett Vinrör som jag gjort till en vän till pojkvännen och mig. Pojkvännen fick välja innehållet och jag smyckade utsidan =)
Röret var till en början neutralt vitt.
(Bilderna kommer som tidigare från min pojkvänns kalender.)

Röret var till en början neutralt vitt.
(Bilderna kommer som tidigare från min pojkvänns kalender.)

Blev riktigt riktigt nöjd! Vad tycker ni?
Det var allt för den här gången...Vill önska er alla en TREVLIG HELG!
/Kram Linda
2 kommentarer:
Tack snälla för gullig kommentar på min blogg, vad glad jag blev!
Superfint rör du har gjort!
Kram
Otroligt läcker!
Ha en skön helg!
Kramiz
Skicka en kommentar