Här skapas det för fulla muggar. Pysselträffen i Morkarla gav verkligen mersmak.
Vi börjar med ett litet 9x10 kort.
Här har jag inte använt ett endaste mönstrat papper!
Pappret har jag färglagt av distresser, och sedan sprayat perfect pearls ovanpå.
Texten kommer från Ulrica
Och till sist ett tema kort. Kortet är till en kille som gillar AIK.
Fotbollsplanen har jag ritat själv, dock kanske lite i fel proportioner.
Ha en toppen dag! Nu ska jag åter till pysslebordet! Har väckt liv i mina akvareller igen...ni kommer snart få se resultatet =)
1 kommentar:
Så mycket fint du gjort sedan jag senast kikade in.
Åh, vad synd att jag inte hade möjlighet att åka till Morkarla. det hade varit så roligt att ses. Nästa gång kanske.
Kramiz
Skicka en kommentar