Så nu har vi möblerat om lite, kastat ut bäddsoffan som knappt används och satt in två arbetsplatser, med lådhurtsar så man kan förvara sakerna bättre. Så nu har jag en aldeles EGEN pysselhörna!!!
Bilder på min lilla hörna kommer inom kort! =)
Ja, åter till skapandet ja...detta har jag gjort i helgen!
Är inne i en lila period nu. Hur konstigt som helst, har haft svårt att skapa saker i lila, vet inte varför...men tydligen har det släppt nu =P. Kort med den ursöta hÄngeln från senaste klubbpaketet.Blomma från Handarbeta.

Har mer och mer gått över till att färglägga mina motiv med promarkers på akvarellpapper. Mycket roligt, man får fram rätt fina effekter =)
Kort till lilla mor . Har skaffat några Distress dynor och har försökt
Ett kort behöver inte vara så väldans avancerat alltid. Enkelt och sobert...
Storleken är 9x10
Årets första Studentkort! Har inte nån Studentstämpel än, så det
fick bli enkla kort utan motivstämpel. Det första är i storleken 15x15,
resten är småkort med måtten 9x10
Ha en bra dag!
/Linda
2 kommentarer:
Du har lyckats igen. Så mycket fint att inspireras. Morsdagskortet är makalöst vackert.
Jag väntar ännu på att vårt kontor ska bli färdigt. Jag är sååå avis.
Kramiz
Hej igen! Jag använder stazon och färglägger med tombows. Känns som om jag provat allt, fyllde på dynan nyligen också...kladdar jag på med bläcket så blir halva fjärilen "plumpig" och halva halvtäckt. Jag ska kolla med dom och se vad dom säger. =)
Skicka en kommentar