torsdag 5 februari 2009

Yttligare ett vik-kort

Detta bjuder jag på idag.



Insida:


Det var allt! Nu laddar man för fullt inför Kort/Scrapträffen i Täby på lördag!

Bye bye

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! Ja vi lär ju ses, kan ju till o med träffas o ta en fika någon dag?
Ha det fint!
KRAM på dig :)

Cicci sa...

Så fint det blev. Jag bara måste få tid för lite pyssel.
Kramiz

Anonym sa...

Åh vilken fin vikning. Måste jag också prova när jag får tid till pyssel...