söndag 8 februari 2009

Weiii! Hoppar och skuttar!

Startade min besöksräknare för en vecka sen. Inte trodde jag att det skulle passera 100 besökare redan efter en vecka! *överlycklig*
Tack alla ni som läser min blogg och tack för alla fina kommentarer ni lämnar!

Kramar till er alla!

3 kommentarer:

~:Johanna:~ sa...

Det är klart att det tickar på med räknaren när du har så mycket fint att visa upp.

Kram Johanna

Anonym sa...

Va roligt med besöksräknaren. Kan lova dig att jag är med däri ;o)

Du har en utmaning att hämta i min blogg...

Kram

TinaStina sa...

Jättekul med räknare! Och det är inte så konstigt att du får massor av besökare med tanke på hur duktig du är :)

Jag gillade Alla hjärtans dag korten jättemycket. Har du verkligen gjort blomman själv? Den blev jättefin :D

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kramar!