2 kalas då 3 familjemedlemmar skulle firas. Mycket tårta och kakor =)
3 kort, 3 olika stilar, 3 underbara personer.
(Var hos goa Johanna i fredags på lite mini pyssel. Vilket resulterade i detta kort som jag blev MYCKET nöjd med =)
Väldigt glittrigt och glamrockigt. Till en cool 14 åring, min systerdotter.
Det var allt för denna gång. Är ledig i morgon, men den dagen får spenderas hemma. Har gått och dragit på mig en förkylning...*suck*
10 kommentarer:
Jättefina kort! Det första blev en klar favorit ;o)
Hoppas helgen varit bra
Kram
Superfina kort alla tre...men det översta är min favorit!!
*kram*
Ylwa
Oj vad mycket fint det finns här att kika på! Kortet till 14-åringen är hur coolt som helst! Allt annat är också jätttefint såklart! Ha en bra vecka.
Så fina kort allihopa. Instämmer med de andra om att kortet till din mamma är favoriten.
Hoppas att du blir piggare snart. Vi får ta en repris på pyssel snart igen. Nu är det iof bara 18 dagar kvar till Pysselträffen. Ska bli superkoj.
Krya på dig
Kram
Tack gulliga för dina tankar. Det värmer.
Dina kort är så fina var och en på sitt eget vis. Så spännade med olika utmaningar.
Kramiz
Fina kort! Jag önskar mig ett av dig när jag fyller år nästa gång... :P
Okej, men det är bara att du hör av dig när du kan komma. Om du vill kan vi ses någon helg också, för då har jag ju bil och kan åka till enköping istället.
Jag har spånat lite och gjort några skisser, men tänkte förfina dom lite innan jag visar dig dom.
Kram :)
Superhärliga kort alla tre och så olika i stil! Själv känns det som att jag fastnar i ett sätt att göra kort men du är så duktig på att variera dig. Jag förstår om du är nöjd med det första för det är underbart i färgkombination och spets och allt. Och stämpeln är ju urgullig!
Kramar!
Väldigt tjusiga kort måste jag säga, du har talang för detta gumman!
Ta hand om dig och fortsätt med vad du gör!
Kramar Lina
Du har en liten award att hämta hos mig när du får tid och har lust :)
Kram!
Du har en award att hämta hos mig.
Kramiz
Skicka en kommentar