söndag 1 februari 2009

Min helg...

Helgen har bara rusat förbi, nu är det helt plötsligt söndag och i morgon är det dags att jobba igen =P
Har turen att börja kvart i sju i morgon, uppe med tuppen med andra ord.
Har firat min goa systerdotter idag och själv klart fick hon ett kort ala Linda =)
Innan jag visar det kortet måste jag skryta lite.
Den här fina tårtorna gjorde min älskling när jag fyllde år. Det bor en liten konditor i min sambo =)
Först en fruktig tårta med en fyllning av citronfromage samt grädde med jordgubbssylt.

Sen en riktigt chokladig tårta, riktig mastig och riktigt GOD!

Han är duktig min älskling!

Och nu till kortet som min systerdotter fick idag. En vikning som har blivit mer och mer poppis.Anettes fina kort gjorde mig otroligt inspirerad. Riktigt roligt kort att göra och som jag höll på med i timmar =)













Sen har jag fått önskemål om mindre kort, dessa blev i 9x10 format.








Det var allt för denna gång. Snart är min kortförvaring klar, så snart kommer jag kunna visa den i min blogg =)

Over and out...

5 kommentarer:

Cicci sa...

Helt ljuvligt kort och vikning. Bara måste prova.
Kan man hyra honom då man behöver en tårta? Ser underbart gott ut.
Måste kika mer på övriga korten nu.
Kramiz

Anonym sa...

Vilka underbara kort!! Och du.. tårtorna gick inte av för hackor :)

Mejl kommer ang. lördag.
Stor kram

Midscrap sa...

Hej!

Vinnaren av januaris tävling har precis blivit dragen och presenterad i bloggen=) DT teamet sitter jag fortfarande med. Jag fick in nästan 90 ansökningar så 1/3 är "granskade" =)

Mvh
Malin

Anonym sa...

Mmm vad smaskigt det ser ut! Lyxigt med jordgubbar mitt i vintern ;o)

Och vad mycket kort du hunnit med. Visst är vikningen kul, känns lite annorlunda än bara ett vanligt dubbelt kort.

Här händer det inte så överdrivet mkt på pysselfronten. Skolan tar en himla massa tid... Men jag har idag fått hem lite nya hÄnglar så de ska monteras i alla fall.

Kram

Anonym sa...

Du gör sjukt fina kort! Är det så att man kan beställa av dig? eller gör du bara privat?

Kram Isabella