tisdag 6 januari 2009

Some news...

Man har inte suttit på latsidan under hela ledigheten, även om jag kan erkänna att det funnits dagar man inte orkat med nått annat än att sitta i soffan och slötittat på film. Fick boxen Ugly Betty säsong 2 av mina kära syster i julklapp, den betade jag igenom på två dagar *fniss*


Jag har mer och mer börjat med kort utan stämplar, fast ni behöver inte oroa er, jag kommer använda mina stämplar också. Bara det att jag har märkt att det e riktigt kul att göra utan stämplar ibland. Knåpade ihop ett kort igår som jag blev KANON nöjd med.


Det blev ett i svart, vitt och silver.*klappar mig själv på axlen*, det är tänkt som ett "alla hjärtans dag kort", fast utan RÖTT! Det ni...


Tada, här e kortet!


Har lyckats knåpa ihop ett grattis kort i retro stil, måste vara mitt första när jag tänker efter =)




Och här kommer lite annat ögongodis =)




Titta Ulrika! Ser du vad som har kommit till användning *ler stort* Tack snälla du!






I morgon är det åter till det normala, alla helger är över och man börjar jobba som vanligt igen =P.
Ha det toppen, syns snart igen!
KRAM

8 kommentarer:

Cicci sa...

Otoligt så fina kort du fått till. Då speciell blev nog favoriten.
Så läckert att du skapar så mycket utan stämplar.
Kramiz

Ylwa sa...

Det svartvita kortet blev kanon!! Roligt att se scrappade kort som omväxling - fast det är svårt att tänka om.
*kram*
Ylwa

~:Johanna:~ sa...

Jättefina kort. Ibland är det roligt att prova lite annan stil åxå.

Kram Johanna

Anonym sa...

Så många fina kort du gjort. ÄR avis på er som hinner med sånt i dessa tider. Jag har två kort beställda till nästa vecka som jag måste ta tag i till helgen. Får se om jag kanske hinner med nåt mer kort då också...

Ses vi den 24:e? Jag har nämligen fixat så jag kan komma på träffen... ;o)

Anonym sa...

Jamen titta så fint hon satt där i blomramen :o). Så roligt att se den bli använd!

KRAM

Jenny sa...

Tack så mycket, känns kul! :) Fina kort du har gjort, jag ääälskar det svart-vita!

Anonym sa...

Såååå fina! "Du är speciell"-kortet gillar jag lite extra ;)
Kjam...

Anonym sa...

Åh så många snygga kort!
Jag har också gjort försök på mer scrappade kort. Knepigt men kul! Du lyckades ju fantastiskt bra!

Kram