
Reglerna ser ut så här:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 5 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.
Jag fuskar lite denna gång, och ger den till alla härliga personer som finns i scrap/kortmakarvärlden! Ni inspirerar mig otroligt mycket!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar