söndag 25 januari 2009

Känner mig hedrad!

Titta vad jag har fått av TinaStina !! Tack snälla du, du gjorde min dag!



Reglerna ser ut så här:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 5 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Jag fuskar lite denna gång, och ger den till alla härliga personer som finns i scrap/kortmakarvärlden! Ni inspirerar mig otroligt mycket!

Inga kommentarer: