Måste bara vara med på den utlottning.Kramiz
Vet inte riktigt om jag håller tummarna för di... ;-) Jo, det är klart jag gör!Hamnar det inte hos mig så hoppas jag att det hamnar hos dig!Jag är såååå glad att få ha ditt sällskap den 24e.Kram
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Måste bara vara med på den utlottning.
Kramiz
Vet inte riktigt om jag håller tummarna för di... ;-) Jo, det är klart jag gör!
Hamnar det inte hos mig så hoppas jag att det hamnar hos dig!
Jag är såååå glad att få ha ditt sällskap den 24e.
Kram
Skicka en kommentar