fredag 9 januari 2009

Blog Candy

Jag gör som Annelie och anmäler mig påEwonnes blog candy. Ett riktigt generöst paket, hoppas att det hittar hem till mig.Man ska ha lite tur förstås...

2 kommentarer:

Cicci sa...

Måste bara vara med på den utlottning.
Kramiz

Anonym sa...

Vet inte riktigt om jag håller tummarna för di... ;-) Jo, det är klart jag gör!

Hamnar det inte hos mig så hoppas jag att det hamnar hos dig!

Jag är såååå glad att få ha ditt sällskap den 24e.

Kram