söndag 15 juli 2012

Kort till en som gillar....

Hejsan!
Det var ett tag sen! Har inte fullt lika mycket tid längre att pyssla och inte inspirationen heller då lillen tar all min tid. Min lilla sötnos!

Men några kort blir det emellanåt.
I dag är visar jag ett kort till en kille som gillar....FOTBOLL! Det syns rätt tydligt va?
Bilden är tagen med min mobil i all hast precis innan kortet skulle levererad.(mobilbloggar i dag dessutom!!!)
Motivet har jag hittat på en sk. Coloring page. Det är målat med distresser på 200 g akvarellpapper.

Kram kram

Inga kommentarer: