fredag 8 juni 2012

Studentkort m.m

Turbo inlägg idag! Det här är lite utav det jag skapat under senaste tiden.
 Ett kort till mamsen!

 Det är studenttider nu!

 Plånbokskort (mallen har jag hittat på StampArtic)

Nu ska jag slå in lite paket och hoppa in i duschen!
Inte samtidigt förstås! =)
Kram på er!

2 kommentarer:

Anna sa...

WOW så mycket fint!! Tack för inspirationen :)
Ha en toppenlördag
Kramis

Josefine Skapar sa...

OJ vad mycket fint! Och vad fint studentkortet var till tjejen :)