fredag 11 maj 2012

En LO igen!

Jag fortsätter med att göra layouter. Har mycket kvar att lära men det börjar ta sig tycker jag =)


Det blev ett väldigt snabbt inlägg i dag, hoppas att det e ok?
Kram Linda

2 kommentarer:

Johanna sa...

Mycket kvar att lära?! Nej du Linda, du e superduktig redan, värsta proffset.

Jag får väl gå kurs hos dig nu.

Kram

Maria sa...

Stort grattis till tillskottet - så underbart söt! :)

Instämmer med föregående: jättefin LO! Gillade din första med. Så fina I färgerna.

Hoppas allt fungerar fint med den lille!
Hej så länge!
/Maria