Mycket kvar att lära?! Nej du Linda, du e superduktig redan, värsta proffset.Jag får väl gå kurs hos dig nu. Kram
Stort grattis till tillskottet - så underbart söt! :)Instämmer med föregående: jättefin LO! Gillade din första med. Så fina I färgerna.Hoppas allt fungerar fint med den lille!Hej så länge!/Maria
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Mycket kvar att lära?! Nej du Linda, du e superduktig redan, värsta proffset.
Jag får väl gå kurs hos dig nu.
Kram
Stort grattis till tillskottet - så underbart söt! :)
Instämmer med föregående: jättefin LO! Gillade din första med. Så fina I färgerna.
Hoppas allt fungerar fint med den lille!
Hej så länge!
/Maria
Skicka en kommentar