måndag 10 september 2012

Formel 1

Hejsan hejsan!
Det blir inte mycket av bloggandet längre, mycket för att jag inte sitter och pysslar med kort lika ofta som förr + att den stora pysselsvackan har infunnit sig i bloggerskans hem!
Men några kort då och då blir det i alla fall.
I dag bjussar jag på ett kort till en finsk herre som fyller 50. Han gillar Formel 1...och tydligare än så här blir det inte :)

I helgen som kommer är det en stor pysselträff som Enköpingspyssel anordnar och dit ska jag! Då ska jag ha lite kvalitetstid för mig själv och bara pyssla!!! Så kul!

Kram på er alla tappra som håller sig kvar och läser min blogg!
/Linda

Inga kommentarer: