Halloj!
Jag har ju lovat att visa upp det jag skapat på Enköpings Pyssel stora septemberträff med övernattning.
Trots att jag höll i tävlingarna så hann jag med att göra 5 saker! Mycket nöjd!
Ett julkort som jag deltog i en av tävlingarna. Det man skulle göra i denna tävling var att kryssa i en liten talong med olika pysselord, totalt 8 ord skulle kryssas i för att sedan lämnas i en låda där man själv skulle ta en annan talong. Därefter skulle man skapa efter de 8 ledorden.
I en annan tävling skulle man göra en jul tag i frostiga färger. Alltså, inget rött grönt eller guld.
Jag var dessutom med i en tävling där man inte skulle göra något platt, alltså inget kort eller Lo. Denna variant på godisburk har jag sett på flera olika bloggar och jag kände att den måste jag testa att göra!
Burken är en konservburk som jag öppnat botten på istället för toppen. Burkern fylldes sen med Winegums! *yummie*
Alla motiv är målade med distress refill på 200g akvarellpapper.
Det var allt för denna gång! Ha en super trevlig helg!
Vad ska ni hitta på? Själv ska jag åka till min kära mor och baka lite. Sambon jobbar och jag e ledig så det blir lite kvalitets tid med mamsen denna lördag.
Kram på er! /Linda
1 kommentar:
Men oj, oj oj så mycket snyggt och vilken färgläggning!
Underbar!
KRAM SUSY
Skicka en kommentar