Halloj! I dag har jag bloggdag hos Mians igen. Denna gång har jag gjort ett kort med stickers istället för ett färglagt motiv. Kalas när man inte har tid att färglägga!
Klicka här för att komma till mitt inlägg!
Nästa gång lovar jag visa upp det jag gjort på den senaste Enköpings pyssel träffen.
Kram på er!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar