I dag bloggar jag hos Mians Scrap o Design med denna "läskiga ask.
Vill du ta chansen att vinna denna ask? Klicka HÄR för att komma till bloggen och för att ta reda på hur du går tillväga för att vinna.
Material till asken finner du hos Mians. Papper från Maja Design "Skärgårdsliv.
Stämpeln kommer från min privata samling. Den är en Vilda Stamp och den är målad med distresser.
Lämna jätte, jätte gärna en liten kommentar innan du går.
Ha en toppen dag! Kram Linda
1 kommentar:
Åh vad länge sen det var som jag hälsade på här! Men nu har jag kollat runt på alla dina fina grejer och blivit imponerad igen :) Den här godisasken är ju bara för fin!
Kram!
Skicka en kommentar