söndag 8 maj 2011

Lite skapat...

Nu är värmen åter igen tillbaka! Så härligt! Tänkte visa upp några kort som jag gjort under senaste tiden, försöker klämma in lite kortskapande i mitt annars fullspäckade schema. Har en balklänning på g som ska bli klar innan den 28:e maj.
Kanske blir en liten bild när den e klar sen =)

Kort till min syster som fyllt år.

Det va ett tag sen jag gjorde något i vintage så den stilen fick det bli till syrran =)




Vintage motiv: Sagen Vintage Design
Fjärilen är från inredningsbutiken Magic Home
Crackle paint från Tim Holtz på alla kanter. Har även använt symaskinen på denna dock så syns det inte på bilden här


Motivstämpel: hÄnglar & StÄnglar.


Målat med distresser på 200 g akvarellpapper.


Ett kort till min goa vän Johanna och hennes nyfödda dotter Agnes


Stämpel motiv: hÄnglar & stÄnglar

Textstämpel: tror att den är från Inkywings
Papper: Magnolia mfl
Målat med distresser på 200g akvarellpapper.




Ha en toppen dag i värmen!


Kram Linda

1 kommentar:

Chris_P sa...

Så himla gulliga hänglar kort!! Jag är så glad att jag äntligen kommit över dom stämplarna!