Hej på er mina bloggläsare!
Nu kan jag äntligen avslöja mitt första DT-projekt hos Mians Scrap o Design!
Ett student plakat!
Nu kan jag äntligen avslöja mitt första DT-projekt hos Mians Scrap o Design!
Ett student plakat!
Eftersom jag inte känner någon i min närhet som ska ta studenten detta år så är jag lite före min tid, bara en sisådär två år . =)
Blommorna har jag gjort själv med hjälp av två storlekar på Retro punchen och i mitten har jag limmat dit små, små pärlor, kanterna är chalkade med Distress Ink Walnut Stain.
Papprerna jag använt är av märket Maja Design.
Bokstäverna är utskriva med Silhoetten.
Materialet till detta plakat finns att köpa hos Mians Scrap o Design!
Kolla även in min goa vän Ulrica som är min Dt partner hos Mians. Vårat gemensamma inlägg i inspiratörsbloggen hittar du här : http://miansscrapodesign.se/
Ha en toppen dag! Kramar Linda
1 kommentar:
En sån fin skylt du skapat. Nu får vi hålla tummarna för att du har ett perfekt ställe att "gömma undan" den på tills dess att den ska användas, så den inte blir förstörd :)
♥
Kram
Anette
Skicka en kommentar