Den här varianten på påskpresent har jag sett på många bloggar och jag kände att jag också måste pröva på! Har haft turen att hitta en äggförpackning på 4-ägg.
Ägget är fyllt med Kinderägg så klart =)

Målat med distresser på 200g akvarellpapper
Papper: Panduro & Maja Design
Glad Påsk på er alla mina läsare!
Kram Linda
2 kommentarer:
Ljuvligt Linda!
Glad Påsk!
Kram,
Anna
Mottagaren måste nog ha blivit superlycklig över att få en sådan fin äggkartong.
Kram
Skicka en kommentar