fredag 22 april 2011

En påskpresent....

Den här varianten på påskpresent har jag sett på många bloggar och jag kände att jag också måste pröva på! Har haft turen att hitta en äggförpackning på 4-ägg.



Ägget är fyllt med Kinderägg så klart =)



Motiv: Påskflicka från hÄnglar & stÄnglar


Målat med distresser på 200g akvarellpapper


Papper: Panduro & Maja Design


Glad Påsk på er alla mina läsare!


Kram Linda

2 kommentarer:

Anna sa...

Ljuvligt Linda!

Glad Påsk!
Kram,
Anna

Maria sa...

Mottagaren måste nog ha blivit superlycklig över att få en sådan fin äggkartong.

Kram