måndag 11 april 2011

Morkarlaträffen 2011

I helgen ägde Morkarla träffen rum och självklart var man ju där! En av årets höjdpunkter för en pysslare som jag. En otroligt mysig och välplanerad träff och all ära ska Jessica och Anna ha för att de var så duktiga på arrangera det hela. Jag deltog i tre av fem tävlingar, kom 1:a i Påskpresentstävlingen och 2:a i Kortskisstävlingen. =) Jag blev så himla glad och hedrad så ni anar inte! *hoppar och skuttar*
Detta är det som jag skapat under helgen träff (undantaget 2 tackkort till arrangörerna och en godis ask som jag glömt att fota)


Min Påskpresent.

En 12x12 cm stor plastask som jag klätt med papper, smyckat med lite blommor och annat smått och gott, samt målat motivet som består av tre olika stämplar från Magnolia.

Tanken är att den ska bli en liten förvaring till lite påskgodis så klart =)


Mitt bidrag till Kortskisstävlingen.

En urgullig stämpel som jag köpte av hÄnglar som fanns med på träffen.
Sen hann jag även med dessa fina kort. Stämplarna från hÄnglar användes flitigt denna helg.


Förhoppningsvis ska ni inte behöva vänta så länge som en månad till nästa inlägg, ja jag har väl samma ursäkt som alltid, tiden räcker inte riktigt till alla gånger men jag lovar att bättra mig! =)

Ha en toppen dag!

Kram Linda

2 kommentarer:

Ylwa sa...

Urläckert gumman!! Tack för trevligt pysselsällskap och granne.
*kram*//Y

Malin E sa...

Hej!
Hittade hit när jag satt och småsurfade runt lite och kollade inandras länkar.Vilken fin blogg du har och vilka SUPERFINA kort osv du gör!
KramMAlin