Först ut är ett kort till min underbara pysselvän Johanna som fyllt år.
Det var ett tag sen jag gjorde ett kort med mina pinuppor, denna gång blev det t.om TVÅ! (se kortet till Dennis lite längre ner) Popcornpappret från Magnolia passa ju utmärkt till detta kort! =)
För några veckor sen var jag i Borås på kurs och passade då på att åka till Magnolias butik, vilket pysselparadis!!! Jag blev alldeles i extas! Så mycket fina saker!
Denna flicka med paket fick flytta hem till mig, mycket användbar även nu i jul, har gjort ett julkort med henne som jag tänkte visa upp senare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar