söndag 26 december 2010

Jul kort

Halloj igen! Har julen varit lika bra för er som den har varit för mig?
Har inte kännt av julstressen lika mycket som jag annars brukar göra, SÅ SKÖNT!
Jag har ju tidigare lovat att visa upp lite juligare saker i bloggen också och idag ska jag hålla vad jag lovat. Tänkte denna gång visa upp några av de kort jag skicka till nära och kära. Det blev totalt 21 st som fick åka i julpostbrevlådan.


Kortet till min mamma och pappa. Detta kort gjorde jag på Enköpingspyssels senaste träff. Ett kort som jag även ställde upp i en av tävlingarna som annordnades då, blev överlycklig då jag kom tvåa med just detta kort!!! =)

Korten detta år blev i formatet 12x12 eller 10x15








Det kommer fler inlägg från mig i dagarna nu, ja kanske t.om. ett till idag.
Jag kommer att visa upp vad jag gett till min familj i julklapp samt en julposthållare till, fast denna gång i juligt rött!
Tills dess, God fortsättning! Kram Linda

Inga kommentarer: