...man visade upp några sparbössor.
Här kommer en stor och en liten, en romantisk och en lite tuffare...






Nu har vintern kommit även till lilla Enköping och det har den gjort ORDENTLIGT!
Så ikväll hoppar jag träningen och stannar hemma i värmen istället och pysslar =)
Ha det toppen! Kram Linda
1 kommentar:
Älskar dina sparbössor! Lika fina som vanligt :)
Kramar!
Skicka en kommentar