torsdag 4 november 2010

StampArtic November challenge

Nätmagasinet StampArtic har en tävling som jag tänkt vara med i.
Utmaningen var denna:

Ett Julkort med glitter i någon form.
Glitter, glitterlim, blingstenar osv, osv...
Ju mer desto skojigare.

Jag har gjort ett kort med den ursöta snögubben från Magnolia.
Har använt Martha Stewart´s snöflings punch, som jag sedan dekorerat med glitter lim.


Motivet är målat med distresser.


Sigillet är en stämpel från Reprint (tror jag)


Ha en toppen dag! /Linda

4 kommentarer:

EmmJa sa...

Jättegulligt julkort! Gillar verkligen stämplarna och färgläggningen på snögubben!

Kram

Maria sa...

Wow, vilket fint kort du har gjort. Det är verkligen inspirerande att se dina fina alster.

Ha det gott, mvh Maria

SasSa sa...

Hej Linda.
VILKET VACKERT kort!!!
Underbar färgläggning i ljuvliga färger. Gillar detaljerna och .. ja allt!! Så härligt vintrigt.
Tack för att du deltar i vår utmaning.
Med vänlig hälsning SasSa

Kultjej sa...

gud vad fint det var!