Nätmagasinet StampArtic har en tävling som jag tänkt vara med i.
Utmaningen var denna:
Ett Julkort med glitter i någon form.
Glitter, glitterlim, blingstenar osv, osv...
Ju mer desto skojigare.
Utmaningen var denna:
Ett Julkort med glitter i någon form.
Glitter, glitterlim, blingstenar osv, osv...
Ju mer desto skojigare.
Jag har gjort ett kort med den ursöta snögubben från Magnolia.
Har använt Martha Stewart´s snöflings punch, som jag sedan dekorerat med glitter lim.
4 kommentarer:
Jättegulligt julkort! Gillar verkligen stämplarna och färgläggningen på snögubben!
Kram
Wow, vilket fint kort du har gjort. Det är verkligen inspirerande att se dina fina alster.
Ha det gott, mvh Maria
Hej Linda.
VILKET VACKERT kort!!!
Underbar färgläggning i ljuvliga färger. Gillar detaljerna och .. ja allt!! Så härligt vintrigt.
Tack för att du deltar i vår utmaning.
Med vänlig hälsning SasSa
gud vad fint det var!
Skicka en kommentar