söndag 28 februari 2010

Kort och Fågelholk till mamsen

Min kära Mamma har fyllt 60 år denna vecka och vi firade henne idag ,söndag.
Dagen till ära så har jag gjort en liten Fågelholk som jag fyllt med godis. Fågelholken har jag fått inspirationen från Magnolia Ink Magazine´s vinternummer.
Lite pilligt men det var en rolig grej att göra och jag tror att mamma blev riktigt glad =)

Mamma fick också ett kort...
Tack för denna gång! Återkommer snart med mera som jag skapat....
Kram på er!

2 kommentarer:

Annelie sa...

Superfin holk! Jag har också gjort en, men den blev inte alls lika fin.

Kram

Cicci sa...

Gud så söt! Vilket jobb du har lagt ner. =0O
Kramiz