Dagen till ära så har jag gjort en liten Fågelholk som jag fyllt med godis. Fågelholken har jag fått inspirationen från Magnolia Ink Magazine´s vinternummer.
Lite pilligt men det var en rolig grej att göra och jag tror att mamma blev riktigt glad =)
Tack för denna gång! Återkommer snart med mera som jag skapat....
Kram på er!
2 kommentarer:
Superfin holk! Jag har också gjort en, men den blev inte alls lika fin.
Kram
Gud så söt! Vilket jobb du har lagt ner. =0O
Kramiz
Skicka en kommentar