tisdag 9 februari 2010

Så man har skapat!

Hej mina trogna bloggläsare! Tycker ni att det har varit tyst från mig?
Ja, jag skäms....

Sak samma, jag har iaf inte legat på latsidan på skaparfronten även om man kan tro det av min frånvaro från bloggen =)


Först vill jag visa nått som inte har med pyssleriet att göra.
Denna tårta gjorde jag när jag fyllde år. Rikigt rikigt nöjd med den fina, ack så maffiga tårtan =)



Sen något som jag inte gjort på länge, EN SPARBÖSSA!
Tyvärr så gör inte bilderna rättvisa åt sparbössan vad gäller färgerna.
Önskemålet var att sparbössan skulle vara lila, silver, guld och rosa. Hoppas att
mottagaren blir nöjd, det är iaf jag =)





Sen en liten blandad kompott...

Detta kort är jag rikigt nöjd med, det blev enkelt och sobert.

Fjäriljen har jag lånat av Ulrica.

Mitt systerbarn blev 14 för några veckor sen. Det är galet hur fort de växer upp.

10x10 kort.
Sen söta lilla Magnolia stämpel vann jag på Enköpingspyssels träff som va i helgen.
Urgullig! Själva textstämpeln är från Stämpelboden och stämpeln som texten står i har jag fått låna av Anna Göransson.


Har lite mer att visa upp, men kan inte göra det än, då det finns risk att mottagaren är här inne och kikar. Men jag kan avslöja att det är ett kort som jag tror att det är det bästa jag gjort under hela min tid som kortmakare, de som va med på Enköpingspyssel vet kanske vilket det är. =)
Ett kort som jag är RIKTIGT RIKTIGT nöjd med =)
Ha det toppen!!!
Kram Linda

6 kommentarer:

Anette sa...

Men en sån härlig tårta, Linda! *mums*

Och vilka kort sen då! Superfina! Favoritkortet blev nog det enklaste, det med fjärilen du lånade av Ulrica. Måste nog införskaffa mig den jag med. Ser många som använder den och den är sååå läcker...


Kram

Annika kort & gott sa...

Vilken tårta och vad många otroligt fina kort du har gjort!

Anonym sa...

Så många superfina kort!
För att inte tala om sparbössan, som var såå söt.
KatarinaR
www.katarinaspyssel.blogg.se

Tessan sa...

du är så duktigt tjejen
gjorde mig verkligen pysselsugen
imorn kanske alldelles för trött nu

Chris_P sa...

jättemånga fina kort! Var kommer stugan ifrån? Vems stämpel?

Curlingmor sa...

Hej ja tårtan ser mycket god ut. Men hur gjorde du Sparbössan ?
Jag har nyss börjat med denna härliga hobby så jag är ny börjare.
Svara till kortanina@hotmail.com

Tack på för hand/ Nina