tisdag 30 mars 2010

Påskigt värre!

Våren är här och därmed påsken! Jag har dekorerat ägg för fulla muggar, här är några av de som jag gjort =)
Stort ägg







Mellan ägg






Små ägg







Inför påsken har jag även gjort lite påskkort.



Har massvis med annat att visa, men vill inte bombardera er med för mycket på en gång. Har bland annat lite alster från Handarbeta träffen som jag va på i helgen =)
Kram och på återseende!

2 kommentarer:

Annelie sa...

Så himla fint! Du är verkligen en inspirationskälla!

Tack för supermysigt sällskap i helgen!

Varm kram

TinaStina sa...

SHIT vilka fina påskägg!!! Jag är otroligt imponerad, de är ju grymt snygga =O

Korten är jättefina också såklart, men äggen... OJ!

Glada påskkramar!