Våren är här och därmed påsken! Jag har dekorerat ägg för fulla muggar, här är några av de som jag gjort =)
Stort ägg




Mellan ägg



Små ägg



Inför påsken har jag även gjort lite påskkort.

Har massvis med annat att visa, men vill inte bombardera er med för mycket på en gång. Har bland annat lite alster från Handarbeta träffen som jag va på i helgen =)
Kram och på återseende!
2 kommentarer:
Så himla fint! Du är verkligen en inspirationskälla!
Tack för supermysigt sällskap i helgen!
Varm kram
SHIT vilka fina påskägg!!! Jag är otroligt imponerad, de är ju grymt snygga =O
Korten är jättefina också såklart, men äggen... OJ!
Glada påskkramar!
Skicka en kommentar