Åhh så fina! Känns lite 50-tal, love it!
Tack gulliga för KAOS-kort! Jag blir sååå varm i själen.Så fina kort igen. Gillar speciellt det till mamma och pappa.Kramiz
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Åhh så fina! Känns lite 50-tal, love it!
Tack gulliga för KAOS-kort! Jag blir sååå varm i själen.
Så fina kort igen. Gillar speciellt det till mamma och pappa.
Kramiz
Skicka en kommentar