torsdag 15 oktober 2009

Två kort...

bjuder jag på denna gång...




Hinner inte med så mycket mer nu...
Kram på er!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Åhh så fina! Känns lite 50-tal, love it!

Cicci sa...

Tack gulliga för KAOS-kort! Jag blir sååå varm i själen.
Så fina kort igen. Gillar speciellt det till mamma och pappa.
Kramiz