lördag 10 oktober 2009

Motivets blogcandy



Jag har hittat nya favoriter nu, hos Motivet, Så fina stämplar!


Och då skulle det ju inte sitta helt fel om man skulle gå och vinna denna blogcandy. Hoppas verkligen på tur! Vill ha!
Håller ni en tumme för mig?

2 kommentarer:

Lillasysters Kakor & Cupcakes sa...

Håller tummarna för dig då! Är urkass på att vara med i blogcandys själv...
Vad kul att du tyckte om sparbössan, det var faktiskt så jag hittade din sida, googlade på sparbössor och hamnade här! Hittade inga andra sparbössor som jag tyckte var lika fina och då letade jag lääänge. :o)
Kram Pernilla

Annelie sa...

Håller tummarna för dig! Själv hann jag inte med den här gången. Men håller med dig om att de är urfina!

Kram