Håller tummarna för dig då! Är urkass på att vara med i blogcandys själv... Vad kul att du tyckte om sparbössan, det var faktiskt så jag hittade din sida, googlade på sparbössor och hamnade här! Hittade inga andra sparbössor som jag tyckte var lika fina och då letade jag lääänge. :o) Kram Pernilla
2 kommentarer:
Håller tummarna för dig då! Är urkass på att vara med i blogcandys själv...
Vad kul att du tyckte om sparbössan, det var faktiskt så jag hittade din sida, googlade på sparbössor och hamnade här! Hittade inga andra sparbössor som jag tyckte var lika fina och då letade jag lääänge. :o)
Kram Pernilla
Håller tummarna för dig! Själv hann jag inte med den här gången. Men håller med dig om att de är urfina!
Kram
Skicka en kommentar