måndag 12 oktober 2009

KAOS!

Äntligen, nu e jag klar med mina Kaos-awarder! Fick nämligen två stycken för ett tag sen, en från TinaStina och en från Marie-Louise. Skäms för att det har tagit såååå lång tid.
Jag e överlycklig för dessa awarder. Ni är så goa tjejer!

Så här skriver Yoli, som är skaparen bakom "KAOS":KAOS(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar.Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn
Storlek: 10x15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.


Så här ser min award från TinaStina ut:

Och här är mina Kaos kort som jag skickar till:




Cicci: Trevlig tjej som jag gärna vill träffa live. Väldigt påhittig och gör så fina kort! Fattar inte att hon hinner med allt.
Anette: En mysig tjej som jag lärt känna på Enköpingsträffarna. Gör underbara stilrena kort och KANON snygga Lo´s!
Sophia: Främst en scrappare men även en duktig kortmakare. Gör så otroligt fina Lo´s, skulle jag börja scrappa skulle jag vilja va lika kreativ som henne.


Sen till Kaos kortet jag fick från Marie-Louise.




Och dessa Kaos kort skickar jag till mina underbara pyssel tjejer, som är så duktiga på att anordna härliga och roliga pysselträffar i Enköping.


Johanna: En av anledningarna till att jag börjat skapa kort. Johanna höll en kurs på Mians för snart två år sen, sen var jag FAST! Skapar så fina och stilrena kort!
Ulrica:En underbar fotograf och kortmakare. Gifter jag mig så är det henne jag anlitar som fotograf! En fena på färgläggning är hon också!
Annelie: Börjar bli en rikig fena på LO´s. En fantasikt kortmakare som gör väldigt snygga kort i lite retrostil. Måste även tillägga att hon är kanon duktig på att baka också.
Tack för att ni finns tjejer! Har så kul med er när vi ses.!

Nu ska dessa små awarder skickas till respektive. Vem som får vilket visar sig sen. Vill inte avslöja för mycket =)
Kramar Linda

8 kommentarer:

~ Sophia ~ sa...

Men vad roligt! TACK!
Vad glad jag blir. Min andra kaos-award *skuttar runt*

Och vilken fin motivering. Blir alldeles generad och rörd.
Tack söta du!

KRAM!

Anonym sa...

Ååååh, vilka underbara KOAS du skickar!!! Älskar de tre nedersta, helt i min stil!!

Anette sa...

Men ÅH, stort TACK Linda. ♥
Det där lyste verkligen upp mitt depp-humör ;o)

Mejlar adressen på en gång...


Kram

Jenny sa...

Så fina! Välförtjänta kaos awarder du ar delat ut!

Annelie sa...

Åh så glad jag blir! Både av din KAOS-award och av de jätterara orden du skriver. Blir ju alldeles rörd!

Tack vännen!
Varma kramar

ulrica sa...

Åh, du har ingen aaaning om hur glad och rörd du gör mig när du skriver så <3. Jag hoppar högt här!!

Jag har faktiskt drömt lite i hemlighet över att få en sån KAOS-award så det var en härlig överraskning!

Och jag lovar... den dag du gifter dig så är jag redo med kameran <3.

Varma kramar
Ulrica

Marie-Louise sa...

Hej Linda! Du är VÄL förtjänt av de KAOSar du fått och vilka otroligt fina KAOSar du gjort! Grattis till alla mottagarna! Favvisarna är de nedersta, gillar massor!! Jag har ju oxå ngr till att göra....fick 2 st men har bara delat ut 3 än... Bamsekram till dig!

Marie-Louise sa...

Hej igen! Du då kanske det är dags att göra ett halloweenkort nu då.....Var med i tävlingen vettja! GRATTIS till era 7 år i förskott :) :)Kram kram