Kul att göra lite annat för omväxlings skull.
Har dessutom fått en riktig utmaning från en arbetskamrat, den ska vara klar på fredag, så jag måste nog börja så jag hinner klart!
Resultatet lovar jag att visa upp senare.
Mitt systerbarn fyllde 18 för några dagar sen, tänk er 18!!! Det va ju inte länge sen jag va det...bara en sisådär 5 år. Tiden går för fort....
Sen ett "sexigt" kort till en riktigt cool tjej som gillar raggarstilen skarpt.
Har användt mig av samma alfabete på alla kort. QK Chandelier. Tycker att det passar bra till stilen på kort. Vad tycker ni?
Det va allt för denna gång. Nu ska jag fixa i ordning mig och sticka till jobbet.
I kväll får jag sätta tänderna i utmaningen arbetskompisen gett mig...
Ha det toppen! Kram
4 kommentarer:
Riktigt snygga kort!! Har sett det alfabetet många gånger på tradera, både själva diesen och utstansat. Men att det var såååå snyggt, det syntes inte på säljbilderna!! Passar super till korten!
Shit va snygga! Gillar bilderna på pinupporna, var hittar man såna?
Stor kram!
Bara så läckra kort!
Kramiz
Men guuud så coola kort! Jag är så avundsjuk på de där pinupkorten, de är ju så användbara!
Gillar alfabetet massor och det passar perfekt till kortstilen.
Ha en härlig fredagkväll!
Kramar!
Skicka en kommentar