torsdag 27 augusti 2009

Nytt från pysselbordet

Mycket nu! Vill göra så mycket, men vart tiden tar vägen undrar jag varje gång.
Detta e vad jag har att bjuda på denna gång...





Vet att det inte blir värst mycket text när jag gör ett inlägg, MÅSTE bättra mig!

Tack för besöket! Skriv en rad och gör mig glad =)

Kram Linda

3 kommentarer:

Lise-Lott G sa...

Jag har kollat runt lite i din blogg och säger bara: Wow, vad mycket snyggt du gjort!!

ha det gott!

kram Lise-Lott

Lillasysters Kakor & Cupcakes sa...

Herregud, hur hinner du med att göra alla kort människa?! Själv är man lycklig om man får ihop ett i veckan (eller månaden). Fina är de iallafall som vanligt! :o) Kram Pernilla

Anonym sa...

Vilka jättehärliga kort!!! Gillar alla vackra färger som lyste så glatt!