Så passande kort! Snyggt!Sparbössorna är ju så himla snygga. =0)Kramiz
åååh vad fint <3
Jättefint kort! Blev riktigt kär i sparbössorna, de är superfina! Brukar kika in på din blogg titt som tätt, men har inte skrivit nåt förut... :o)
Underbart kort! Vilken bra stämpel, en sån borde man ha.Gillar dina sparbössor massor. Vad är det för burkar du altrar?Kram!
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Så passande kort! Snyggt!
Sparbössorna är ju så himla snygga. =0)
Kramiz
åååh vad fint <3
Jättefint kort! Blev riktigt kär i sparbössorna, de är superfina! Brukar kika in på din blogg titt som tätt, men har inte skrivit nåt förut... :o)
Underbart kort! Vilken bra stämpel, en sån borde man ha.
Gillar dina sparbössor massor. Vad är det för burkar du altrar?
Kram!
Skicka en kommentar