torsdag 13 augusti 2009

Kors i taket!

Här kommer ett inlägg till!
Nu med ett inflyttningskort. Husstämpeln kommer från Katscrap.


Ha en bra dag!

4 kommentarer:

Cicci sa...

Så passande kort! Snyggt!
Sparbössorna är ju så himla snygga. =0)
Kramiz

Tessan sa...

åååh vad fint <3

Lillasysters Kakor & Cupcakes sa...

Jättefint kort! Blev riktigt kär i sparbössorna, de är superfina! Brukar kika in på din blogg titt som tätt, men har inte skrivit nåt förut... :o)

TinaStina sa...

Underbart kort! Vilken bra stämpel, en sån borde man ha.

Gillar dina sparbössor massor. Vad är det för burkar du altrar?

Kram!