Hej på er mina trogna bloggläsare!
Känner att det har varit lite tunnt med uppdateringar här på ett tag! Ändring på det eller hur? (ja, det låter ju bra, det gäller bara att hålla det också =) )
Min syster och min systerson fyller år på samma dag. Självfallet har dem fått ett varsitt kort. Kortet till syrran har jag gått "bananas" på vad gäller embossing! Men snyggt blev det tycker iaf. jag =) Har använt mig av diverse olika stämplar som jag hitta i min stämpelförvaring. Allt är stämplat på ett 200g akvarellpapper.
Inte ett mönstrat papper så långt ögat kan nå! Paketet som syrran fick tillsammans med detta kort var i precis samma färger, färgkordinera? Vaddå? E man pyssling nörd så e man =)
Nu ska jag rensa åter igen i pysselhörnan! Ha en toppen dag!
KRAM på er!
2 kommentarer:
De ble jätte kule, spesielt det pin-up kortet. Utolig stilig! :)
Tack för en mysig kväll.
Båda korten är jättefina, men det till Msrtina blev nog favoriten.
kram
Skicka en kommentar