Välkommen till Linda Kort & Gott
onsdag 30 november 2011
Dt Mians.
Hej igen! Nu har jag bloggat hos Mians med lite kort!
Denna gång bryter jag julkortstrenden och har gjort ett grattiskort och ett tackkort!
Materialet till korten hittar du hos
Mians Scrap o Design!
Ha den toppen dag!
KRAM KRAM Linda
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar