onsdag 30 november 2011

Dt Mians.

Hej igen! Nu har jag bloggat hos Mians med lite kort!
Denna gång bryter jag julkortstrenden och har gjort ett grattiskort och ett tackkort!
Materialet till korten hittar du hos Mians Scrap o Design!

Ha den toppen dag!
KRAM KRAM Linda

Inga kommentarer: