torsdag 20 maj 2010

Nya favoriter...

Har fått ännu en favorit stämpeltillverkare på min "Gilla lista". The Greeting Farm!


Närbild på motivet.


Har så himla många kort som jag inte visat upp än så jag har valt att dela upp det lite. Bra val va? *blink*
Så det kommer mycket nytt på bloggen de närmaste dagarna =)
Kram kram

Inga kommentarer: