Jag hann med hela 16 kort!!! Alla är nog inte med här, dålig koll där. + en liten Cablebox hann jag också med att göra. Den söta bebis stämpeln på den är från hÄnglar och släpptes till just denna träff.
Ett 10x10 kort. Detta ´kom jag på 2:a plats med, super glad!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar