torsdag 20 maj 2010

Kort från Morkarlaträffen

Halloj igen! tätt mellan inläggen nu =). Här är korten som jag gjorde på senaste Morkarlaträffen, en väldigt mysig och rolig träff, en av mina favoritträffar.
Jag hann med hela 16 kort!!! Alla är nog inte med här, dålig koll där. + en liten Cablebox hann jag också med att göra. Den söta bebis stämpeln på den är från hÄnglar och släpptes till just denna träff.
Ett 10x10 kort. Detta ´kom jag på 2:a plats med, super glad!!!

Ett tema kort, sjuksyrran från TGF är ju kalas till de som tar sjuksköterskeexamen =)



10x10 kort, dags för studenten snart!!!

15x15






Det var allt för den här gången, återkommer snart igen med mera skaparglädje =)
Tills dess, ta hand om er!
KRAM KRAM

Inga kommentarer: