Dags att visa upp lite nytt! Det e väl på tiden va? *blink*
Först ut ett kort till en tjej som gillar prinsessor.
Ett kort till min goa vän Annlie som fyllt år.
Och till sist några 10x10cm kort.
Har lite mer att visa upp också, men det får vänta lite, de måste skickas först =) Kan det vara julkorten tro?
Kram på er!
3 kommentarer:
Så fina kort! Lite ny stil? Gillar att se hur du utvecklas och byter riktning i bland.
Kramiz
Jättemånga fina kort, vännen!
Ser fram emot att se julkorten...
Trevlig advent och lucia.
♥
Kram
Tack igen för superfint kort och sååå himla härlig present!
Varma kramar vännen!
Skicka en kommentar