Lovade ju tidgare att jag skulle visa upp vad jag har gjort för julklappar till mina nära och kära.
Nu är när julen över kan jag till slut visa dem.
Först ut är godisaskarna som jag fyllde med hemgjort godis. Det var saffranstryffel, glöggtryffel och vita romkulor. Saffranstryffeln gjorde jag efter ett recept som min vän Annelie har på sin blogg. Såååå smaskigt goda!
Gjorde även aprikos & kokosbollar med smak av apelsin, fikonbollar med smak av kaffe samt en chokaldfudge. De fick inte plats i asken utan de fick läggas i påsar istället. Till detta hade min pojkvän gjort hemgjord glögg som vi hällde upp i fina flaskor med gammaldags lock.
Julklapparna blev verkligen uppskattade =)


Har länge planerat att dekorera en varsin kula till mina syskon och mamma. Är riktigt nöjd med resultatet.



Nu blir det inte så mycket mer julkort och likande så bra länge. Lägger julstämplarna och julpappren åt sidan och nu ska det skapas andra grejjer istället!
Massvis med kramar och God fortsättning!!!!
/Linda









1 kommentar:
Såå fina askar och kulor! Min favoritkula är den sist i inlägget.
God fortsättning och varm kram!
Skicka en kommentar