torsdag 19 april 2012

Mycket har hänt...

Hejsan allihopa!
Mycket har hänt sen mitt senaste inlägg. Jag har fött en underbar liten pojke vid namn Felix och i skrivande stund är han lite mer än 3 veckor gammal. En supersöt liten krabat som trivdes väldigt bra inne i mammas mage, så pass att han ville stanna 2 veckor extra. Hela 5030g vägde han och han var 55 cm lång!!! De ni!
Jag har länge velat testa på att scrappa Lo´s men känt att jag inte har haft något att scrappa om.
Nu har jag äntligen det! Vår lilla son! Jag ska verkligen se till att han får mycket fint att titta på när han blir äldre =)
Så här mina vänner är min FÖRSTA LO!!!
 Här är han vår söta son, endast 9 dagar gammal.

Man är ju lite utav en rookie på detta område så det var lite knepigt att ska i ett större format än 15x15 men jag tycker att jag lyckats rätt bra, eller vad tycker ni??

Ha det toppen allihopa!
Kram på er
/Linda

5 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Stort GRATTIS till lilla killen!! :-) Superfin LO,han lär ha väldigt mycket fint att kika på när han blir äldre :-)

Kram kram från Millis

Cilian sa...

Stort grattis!
Visst är det underbart när de har "ploppat ut" och man sitter med det lilla knytet i famnen.
LOn blev jättefin!

Anette sa...

Oj, det va ingen liten krabat som till slut tittade ut :)

Hoppas ni har det bra (och det tror jag nog)...

Jättefin LO.

Kram
Anette

Johanna sa...

Han är såå söt.
Vad roligt att du börjar scrappa nu. Ser fram emot månfa fina Lo´s.

Kram

Åsa Nygårds (Paddington) sa...

Jag har hittat det absolut sötaste i din blogg....Den lilla prinsen.Kände bara att jag var tvungen att skriva det till dig. Till det vill jag säga att du har gjort otroligt mycket söta, vackra coola och underbara konstverk, har nämligen tittat igenom HELA din blogg för jag kunde inte sluta!
Vi är numera "Kollegor" på Annelies & Mians. Mvh Paddington/Åsa